Vennemiddag er et tilbud til barnefamilier annenhver mandag i partallsuker fra 16.00- 17.00.
Pris: Gratis. 😃
Og grunnen til at det blir gratis er at Gjerpen Misjonskirke søkte – og fikk 25.000 norske kroner av SPAR Rising som skal gå til Vennemiddag!
En stor takk til Spar Rising!
Vennemiddag har vi mandager i partallsuker kl. 16.00. Søk opp Vennemiddag på Facebook og meld dere på.
Påmelding vil foregår ved at vi legger ut en kommentar i Facebookgruppen "Vennemiddag" noen dager før, og at dere da skriver inn i kommentarfelt hvor mange det kommer fra dere innen søndagen før vennemiddagen.
Oppstart mandag 19. januar.
(Unntak uke 8 grunnet vinterferie, uke 14 påskeferie og uke 22 pinse.)
Ha dere noen spørsmål? Ta kontakt med Torbjørn Glenna på tlf:93 84 84 92